dinsdag 7 januari 2014

Dickens style

Hallo allemaal!
Het gewone leventje is weer begonnen en daar ben ik blij mee. Die feestdagen, ppff leuk hoor, maar soms weet ik niet eens meer wat voor dag het is, rommelig, onregelmatig, niets voor mij!
De candy is de deur uit naar iedereen, dus jullie kunnen onder de brievenbus gaan liggen.
Intussen heb ik ook al weer wat layouts gescrapt, 2 ervan kan ik nog niet laten zien, want die zijn voor een Secret Scrap Lift op verschillende fora. Wat ik wel kan laten zien is de onderstaande, gemaakt voor een uitdaging: gebruik 1 kleur ondergrond + 1 extra kleur en cirkels. De foto's zijn van mijn vroegere koor, wat kerstliedjes mocht zingen bij het ontsteken van de lampjes in de locale kerstboom. Papier is van Maja Design (Vintage Autumn Basics), halve chipboard cirkels van Maya Road.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Now that the Holidays are over, I'm glad we can return to our daily routine. I really don't like these mixed-up days, sometimes I cannot even recall what day it is so back to normal it is!  The candy has been sent out, so you can expect it to arrive as of today.
Meanwhile I did manage to create some layouts, 2 of which I cannot show you yet, because they were made for 2 different secret scrap lifts. Above layout was made for another challenge: Use only 1 color in the background and 1 additional color and show circles. Design papers are Maja Design (Vintage Autumn Basics), chipboard circles from Maya Road were cut in half and painted.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Heel andere kleuren als ik zo bij je normaal zie, maar wat komt de foto zo mooi uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sylvia,
    Alweer een prachtige lo heb je er van gemaakt. Mooi papier he, dat van Maja Road, ik heb het kleine blokje ervan.
    Je pakketje kreeg ik vandaag bij de post, hartelijk dank, erg leuk, vooral het papiet van MD,

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia