dinsdag 31 december 2013

daaaaag 2013, hallo 2014!

Hallo allemaal!
Het einde van 2013 vandaag! Terugkijkend kan ik zeggen dat het voornamelijk een goed jaar was, met veel leuke, en maar weinig minder leuke dingen! Ik hoop dat het voor jullie ook zo was dit jaar, zo niet, dan wens ik jullie allen in elk geval voor 2014 alle goeds, liefde, gezondheid en geluk! Heel veel plezier vanavond, een prachtig uiteinde gewenst (en pas op mer vuurwerk!). Tot morgen allemaal, dan komt hier de uitslag van de nieuwjaarscandy te staan!

Hi everyone!
2013 has come to an end. Looking back, 2013 has been a good year for me, with lots of happy moments and just a few lesser happy ones! I sincerely hope that 2013 has been a good year for you as well, if not, let me wish you lots of happiness, love, good health and prosperity for 2014!
Wishing you all a fantastic New Year's Eve and please pay attention when lightning your fireworks!
See you all tomorrow, with the winner of my New Year's Candy!
Thanks for your visit!

2 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia