donderdag 26 december 2013

Countdown bij de Craftorij dag 10-9-8-7-6

Hallo allemaal!
De helft van de Kerst zit er alweer op! Ieder jaar weer een feest om naar uit te kijken en door te brengen met familie en/of vrienden, kadootjes, kerstmuziek en lekker eten. Wij hebben gisteren onze kadootjes uitgewisseld en ik ben heerlijk verwend met o.a. reisgidsen en een slaapzak voor Kenia en Tanzania (onze volgende reis), stencils van Tim Holtz, een scrapkadobon en nog veel meer leuke dingen. Daarna lekker gourmetten met onze beide dochters.
Ondertussen doe ik ook mee met de Countdown bij de Craftorij. Daar wordt 10 dagen lang een uitdaging of spel online gezet (Facebook) waar je aan mee kunt doen. Op dag 10 mochten we een kerstornament maken, dag 9 bestond uit de spectaculaire photohunt (waarbij je zo snel mogelijk 25 voorwerpen moet verzamelen en op 1 foto moet zetten) en voor dag 8/7/6 kreeg je 3 dagen de tijd om een krans te maken met gerolde cones. Morgen gaan we verder met dag 5, ik ben benieuwd wat dat weer zal zijn. Hier zijn in elk geval mijn bijdragen voor de eerste 3 dagen: (de foto van de photohunt heb ik helaas niet opgeslagen en krijg ik hier dus niet geplaatst)
Bedankt voor je bezoekje, nog een hele fijne 2e Kerstdag en tot gauw!

kerstornament dag 10
 
kerstkrans dag 8/7/6

Hi everyone!
Are you enjoying your Christmas Holidays? Yesterday we had fun exchanging gifts and enjoying our family dinner. I received some lovely gifts, e.g. traveling guides for Kenya/Tanzania (our next journey), a few of Tim Holtz' new stencils (yeah) and a gift certificate for online scrapbook shopping! I must have been real nice this year!
Meanwhile I'm participating in the Countdown at the Craftorij. For day 10 we had to make a Christmas decoration of our own choice, on day 9 we had a hilarious photo hunt (where you have to collect 25 household items asap and take a photo of the total collection) and for day 8/7/6 we got instructions how to make a Christmas wreath with rolled cones of book pages. Above you see what I created. Can't wait for the other challenges to come!
Thank you for your visit, enjoy your Holidays with the ones you love, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt allemaal. Nog veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jou krans super geworden! Ik kreeg de cones niet gelijk, maar ja, dan moet ik zoiets ook niet proberen stukje voor beetje te doen... Ik heb wel de glimmermist uit jou mooie candy gebruikt! Ben ook benieuwd wat Rianne in petto heeft. Jij veel plezier met de countdown verder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia