zondag 17 november 2013

raadselachtig

Hallo allemaal!
Tot mijn grote verbazing zie ik de laatste twee dagen steeds meer (Nederlandse) bezoekers op mijn blog verschijnen, die allemaal gegoogled hebben op "internagellaktisch". Kan iemand mij vertellen, waar deze plotselinge activiteit vandaan komt, want het is mij een duister raadsel! Uiteraard vind ik het wel heel leuk, dat zoveel mensen mijn blog bezoeken, maar dan zou een directe link toch een stuk eenvoudiger zijn? Kortom, ik ben heel nieuwsgierig, waar er (ergens op het net) een vermelding staat, want ik kan het niet vinden....
Vorig weekend zat ik nog met onze oudste dochter in Milaan, waar we 3 dagen hebben doorgebracht. We zijn daar terechtgekomen door het boeken van verrassingstickets, dan boek je een vliegreis van 3 dagen met hotel/ontbijt ergens in Europa en je krijgt pas een week van tevoren te horen waarheen je vliegt. Wij kregen dus Milaan als bestemming en vertrokken zaterdag met een vroege vlucht vanaf vliegveld Weeze (Duitsland). Omdat we zo vroeg zouden vliegen, zijn we de dag ervoor richting Nijmegen/Ooij gereden waar we een hotelletje geboekt hadden. In Ooij zijn we 's middags op de koffie geweest bij Ria, waar ook Elly en Tamara gezellig aanschoven. 's Avonds gegeten in het hotel en de volgende ochtend om 7.00 uur vertrokken richting vliegveld. Na anderhalf uur vliegen landden we op vliegveld Bergamo. Ons prachtige hotel in Milaan was echter moeizaam te bereiken (met de bus en dan nog 2 x overstappen), maar we zijn er gekomen. In Milaan hebben we ons 3 dagen vermaakt in de oude binnenstad, waar de kathedraal (Il Duomo) het voornaamste attractiepunt is. Tijdens het slenteren door de winkelstraten stuitten we bij toeval op de Backstreet Boys, die een handtekeningensessie gaven bij een platenzaak. Inmiddels zijn we alweer thuis en is het gewone, dagelijkse leventje weer begonnen.
Bijgaand een kleine foto-impressie. De groepsfoto is ondertussen ook alweer gescrapt maar mag ik nog niet laten zien, die houden jullie dus nog even tegoed.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
Ria, Joyce, Tamara, Sylvia en Elly

Il Duomo

Backstreet Boys

winkelstraat

straatartiesten

Hi everyone!
The last couple of days I get a lot of visitors on my blog, that have been googling on the keyword "internagellaktisch" and, curious as I am, I wanna know where this activity originates, because I guess that somewhere on the web my layout on this subject must be mentioned. Where else could they come from?
So, can someone please let me know?
Last week I spent a few days in Milano (Italy) with our daughter Joyce. She booked us some surprise tickets for a short stay somewhere in Europe and we ended up in Milano. Our hotel was located in the suburbs, so we had to travel by subway to reach the historical city, where we spent most of our 3 days, visiting the cathedral (yes, we went up to the roof) and strolling in the streets, doing windowshopping. By accident we stumbled upon the Backstreet Boys, doing an autograph session at a local record shop.
Above some photos to give you an impression!
Thanks for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Ik meen me te herinneren dat er een paar dagen geleden een documentaire was over 'de jeugd van tegenwoordig'. Misschien dat ze het in die doc. hebben gehad over het liedje waar die tekst in voor kwam?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://scrapsylz.blogspot.nl/2011/03/internagellaktisch.html

    zo te zien heb jij dat woord ooit gebruikt in een blogpost en tja de Jeugd van Tegenwoordig is erg populair op dit moment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's en het was zeer zeker gezellig in de Ooij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klopt Margot, dat wist ik ook wel, maar waarom gaat iedereen dan op juist dát woord googlen? Ik zou dan eerder op de Jeugd van Tegenwoordig zoeken, of desnoods op Sterrenstof.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia