woensdag 4 september 2013

12 tags of 2013 september

Hallo allemaal!
Tim Holtz' tag van deze maand heeft een hele leuke techniek, namelijk lagen maken met masks. Nu heb ik die van Tim zelf niet, maar ik heb wel een aantal leuke van The Crafters Workshop en daarmee gaat het natuurlijk ook. Daarom ben ik lekker in de weer geweest met distress stains, paint en inkt en een heleboel verschillende masks en dan krijg je dit kleurrijke resultaat, was erg leuk om te doen, je krijgt er alleen wel vieze handen van en het enige nadeel ervan is, dat je al die masks ook weer schoon moet maken ;)
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
The layering technique that Tim Holtz shows with his September tag (12 tags of 2013) is a fun technique that is easy to follow, provided you have lots of masks. I made this one with templates of TCW, but they work as well. It's fun, but messy, so be prepared to have inky fingers afterwards! Don't say that I did not warn you :)
Thanks for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ´m helemaal mooi! Met die kleuren vind ik het ook heerlijk om met stencils aan de gang te gaan...
    (Als je de stencils heel snel schoon wil krijgen is de tip ze meteen in een bak met water te laten glijden.)
    Zonnige groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw tag is erg mooi geworden Sylvia. En die masks... daar ga ik gelijk met een billendoekje overheen, scheelt enorm.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia