donderdag 4 juli 2013

Ahoy

Hallo allemaal!
Als op m'n werk de zaken goed gaan, dan worden alle werknemers 1 x per jaar extra beloond met de zgn. winstdeling. Dat is een leuk bedrag per gewerkt uur over een heel jaar en kan aardig oplopen (moet natuurlijk wel extra belasting over betaald worden, en da's dan weer wel jammer natuurlijk). Vorige week werd de winstdeling over 2012 gestort en ik heb mezelf getrakteerd op een flinke stapel nieuw scrappapier, wat gisteren bezorgd werd. Hier kan ik toch zo blij van worden, al dat mooie dessinpapier van Maja Design (wow, en dan maar meteen bijna de héle collectie ervan, had ik echt nodig!!).  Uiteraard begint het dan meteen te kriebelen en heb ik m'n eerste lootje ermee gemaakt, met behulp van het moodboard van Maja Design voor juli. Het jongetje op de foto is een onbekend familielid; we vonden deze foto tussen oude familiefoto's in het huis van m'n schoonmoeder, dus ik ga ervan uit, dat hij tot de familie behoort, maar wie het is, geen idee!
Papier is de lijn Life at the Sea, ik heb heel veel embellishments toegevoegd die iets met zee/strand/varen te maken hebben. Het kompas op de achtergrond is een mask van Tattered Angels, bespoten met Colour Wash (Ranger). De vogelstempel is van Tim Holtz. Verder heel veel bedels, schelpen, koraal, touw, gaasverband, veertjes, visnet en een klein flesje (TH) flessenpost, gevuld met strandzand (had ik niet, dus dit is gemalen peper en zout) met een sleuteltje en een ieniemini briefje erin, alles uit eigen voorraad. Ik ben er heel tevreden over en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!




Hi everyone!
This week I received my order with Maja Design papers from an online store. Oh, these designs are just gorgeous and the quality is great, so I couln't wait to start working with them. With the Maja moodboard of July in mind, I created this layout with Life at the Sea collection. The boy in the photo must be a family member, because we came across this pic in the stash of family photos when cleaning up the house of my MIL. Because she suffers from severe Alzheimer, it is impossible to ask her who the boy is. I added lots of embellishements with a sea/beach/sailing theme, like shells, rope, fish netting, charms and a little bottle (Tim Holtz) with some beach sand (made of pepper and salt :) and a tiny letter in it. The compass mask (Tattered Angels) was misted with Color Wash (Ranger) and the birds stamp in the background is by Tim Holtz as well. I am happy the way it turned out and would love to receive your comments.
Thanks for your visit, see you soon!

9 opmerkingen:

  1. Een echt gave strandscene! Mooi het kompas de schelpen en flesje! Lekker zomers... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sylvia wat is dit een mooie, en leuk die "kleine onbekende" op de foto. Je peer en zout variant is erg slim bedacht, je moet er maar op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij je even uitgeleefd. Het is zo ontzettend leuk. Nog 3 weken en dan ga ik met het bootje mee. Een cruise langs de Noorse kusten. Ik verheug me er geweldig op.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is maar een woord voor, prachtig, alles klopt en wat leuk zo'n foto van het onbekende familielid, dat ga ik ook eens doen denk ik. Ik heb een doos vol met superoude familiefoto's van wie ik niet weet wie het izijn, leuk idee dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie LO ...prachtige details en de foto is ook erg leuk zeg:)
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Sylvia, wat een geweldig papier inderdaad. Schitterend gecombineerd met de nautische embellies en leuk ook dat stoere stiksel onderaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooie lo! de gave foto komt zo goed tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige lo. Hele mooie details.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wow en wow, wat is die mooi zeg!! Je hebt ook een leuk blog, ik dacht dat ik volger was, maar deze heb ik nooit voorbij zien komen.Ik zal het voor de zekerheid nog een keer doen.Fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia