woensdag 15 mei 2013

K(r)onings candy!!!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 15 mei 2013 12.00 uur, voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen!
This blogpost will be at the top of my blog until May 15 2013, please scroll down for other blogposts!

Hallo allemaal!
Omdat 30 april 2013 de laatste Koninginnedag is, wil ik dit met jullie vieren door een K(r)oningscandy te verloten onder mijn volgers. Dat zijn er inmiddels alweer meer dan 150 (waarvoor mijn hartelijke dank) en wat is nu leuker dan iets weg te geven? De candy bestaat uit een typisch Hollands mini-albumpje, wat Hollandse papiertjes, chipboard en diecut kroontjes, rood/wit/blauw/oranje bloemen, brads en lint en natuurlijk wat "koninklijke" bedeltjes in de vorm van een koets en kroontjes. Omdat het typisch Nederlands is, is deze candy dan ook alleen voor Nederlandse deelneemsters. Wat moet je doen:
- wees of word volger van mijn blog
- plaats de onderstaande foto van de candy op je eigen blog in de sidebar en link terug naar mijn blog
- laat een berichtje achter onder deze blogpost
Je kunt meedoen tot en met 15 mei 12.00 uur, de candy wordt 15 mei verloot onder de deelneemsters die aan alle 3 voorwaarden hebben voldaan. Veel succes allemaal!!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Tomorrow is our National Queensday and our Queen Beatrix will abdicate in favour of her son, Prince Willem-Alexander, who will become our new King. I thought it would be nice to celebrate this with a little Queen's giveaway. Because this is a typical Dutch Holiday, this candy is open to Dutch followers only, sorry ladies!
Thanks for your visit, see you soon!


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Wat leuk zeg een k(r)onings Candy.
    Heel toepasselijk :)
    Ik wil graag een kansje wagen.
    Ik zet je candy in mijn sidebar
    Veel plezier met de kroning morgen

    grtz Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aangezien ik gewoon nog de Nederlandse nationaliteit heb, vind ik dat ik nog mee kan doen. Ik zal proberen om de foto in mijn sidebar te plaatsen en weer terug te linken.
    Het is trouwens een schattige Candy. Juist hier in Zweden zijn ze er gek op.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy! Ik vind holland dingetjes zo ontzettend leuk om mee te werken! Ik ben net volger geworden van je blog en ga straks eens even rondkijken! Ik heb alleen geen blog dus ik kan hem dus niet ergens plaatsen.. Is dat heel erg?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee en ik was ook al in de stemming met rood wit blauw en oranje! Ik zet ´m op m´n blog om wat bekendheid eraan te geven! Groetjes en fijne koninginnendag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie toepasselijke candy.
    doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf candy idee, super !!
    Daar doe ik heel graag aan mee...
    Ben al begonnen met duimen draaien.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk, zo speciaal voor onze laatste koninginnedag! Vindt het een supercandy, komt denk ik ook omdat ik wel van die Holland-kaartjes hou, als je snapt welke ik bedoel. Ik doe dus graag mee met de candy!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia