maandag 21 januari 2013

Winter (vervolg)

Hallo allemaal!
Het winterse weer houdt aan en gisteren is er opnieuw zo'n 10 cm sneeuw gevallen. Van mij mag het nog wel even duren, hoor! Ik kan hier heerlijk van genieten. Vandaag ben ik opnieuw op stap gegaan met de camera, om te kijken of ik nog wat vogels voor de lens kon krijgen. En ja, dat is weer gelukt! Ik zag een mooie koperwiek, die aan het scharrelen was in een hoopje bladeren en ving een glimp op van een winterkoninkje. Ook hebben we gisteren meegedaan aan de tuinvogeltelling, maar behalve wat vinken, koolmezen en een roodborstje zat daar niets bijzonders bij. Morgen ben ik de hele dag vrij, misschien ga ik dan wel op zoek naar nog meer vogels, ik wil nog graag een Vlaamse Gaai op de foto zetten, die hebben zo'n mooi zwart/wit/blauw verenpak.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
koperwiek

winterkoninkje

Hi everyone!
Yesterday it has been snowing again so winter isn't over yet and I'm lovin' it!! Today I went for another walk to maybe capture some more birds on camera and I did. I saw a beautiful "koperwiek" (sorry, I cannot get the right translation, looks like a thrush with copper spots beneath its wings) and a wren. So far, my list of bird watching is still growing! Isn't nature great?? Tomorrow I have a day off, so maybe I'll be able to spot a jay, that is still on my wishlist. I have seen them around, but uptil now I couldn't get its photo taken. Maybe I'll have some more luck tomorrow!
Thanks for your visit, see you soon!




1 opmerking:

  1. Genieten deze foto's! Ik plaats straks nog even een winterse creatie van m´n dochter op m´n blog... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia