zondag 30 december 2012

It's that time of year...

Hallo allemaal!
Op de valreep kon ik tussen de bedrijven door nog net een Kerst layout maken voor de december uitdaging bij Once upon a Sketch met gebruikmaking van hun schets en de bijbehorende eisen van journaling. De foto werd gemaakt op de kerstmarkt in Keulen. Het dessinpapier zijn allemaal restantjes kerstpapier van verschillende merken, de bloemen komen uit mijn eigen voorraad (Prima, Wild Orchids). De klok is de bekende TH stans, die met witte UTEE werd bewerkt. De hekjes zijn twee verschillende stanzen, die ik ooit heb gekregen. Het rechter deel is volgens mij van TH, het linker is van Magnolia, denk ik. Valt het heel erg op, dat het niet dezelfde zijn? Langs het rode accollade papier heb ik nog een randje met stickels gezet, om er een beetje glitter in te krijgen.
Had ik trouwens al gemeld, dat ik een prijs heb gewonnen bij All Sorts Challenge Blog met deze layout? Ik geloof het niet, hè? Daar mocht ik voor $ 10,- digitale stempels uitzoeken.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
 

Hi everyone!
Being so busy in this time of year, I just managed to get this Christmas layout finished for the December Challenge at Once upon a Sketch, themed it's December... I used scrap X-mas designpapers from my stash as well as some flowers (Prima and Wild Orchids). The chipboard clock die is by Tim Holtz, that I embossed in white UTEE. Both fences are dies as well. These were given to me, so I don't know the brands for sure. On the right side I believe it's TH on the edge die, the one on the left could be Magnolia. Did you notice that both are different, if I hadn't mentioned it? I decorated the scalloped edges of the red background paper with some stickles, to get a bit of spark into the layout.
By the way, did I mention that I won a prize at the All Sorts Challenge blog with this layout? I won digital stamps in worth of $ 10, isn't that great??
Thanks for your visit, see you soon!

13 opmerkingen:

  1. Wat een gave lo! Hoe krijg je het toch voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke layout!!
    Leuk he zo'n kerstmarkt?
    Dat het verschillende hekjes zijn vind ik juist leuk.
    Lekker speels!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia het is eindelijk gelukt
    wat is dat super mooi gemaakt!!
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done on winning that prize! Thanks for joining in with your fab page! Love the red & white theme :) Have a very happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sylvia, this layout is so wonderful! love it! thank you so much for playing with us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super LO!!! Zo mooi in de kerstkleuren. En je hebt de sketch goed gebruikt, bij jou zie je hem echt terug. Ik heb gisteren ook nog snel een layout gemaakt voor OUAS. Nu maar hopen dat vandaag de zon schijnt voor de foto. En anders doe ik maar niet mee. Er staan daar trouwens inzendingen....pfffff wat kunnen die vrouwen scrappen! Dag, fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super LO!!! Zo mooi in de kerstkleuren. En je hebt de sketch goed gebruikt, bij jou zie je hem echt terug. Ik heb gisteren ook nog snel een layout gemaakt voor OUAS. Nu maar hopen dat vandaag de zon schijnt voor de foto. En anders doe ik maar niet mee. Er staan daar trouwens inzendingen....pfffff wat kunnen die vrouwen scrappen! Dag, fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke uitwerking, Sylvia!
    Alvast een heel fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige uitsmijter Sylvia. Leuke kleurencombi ook. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijs! Deze LO is ook weer leuk! De sketch is een goede basis, maar zoals je de kleuren gecombineerd hebt is mooi. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just love it!!!! Thank you so much for playing along with us at OUAS! Happy New Year!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is full of Christmas feel and lovely detail! thank you so much for sharing your work with us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia