maandag 3 december 2012

gewonnen rak

Hallo allemaal!
Kijk eens wat ik afgelopen weekend op m'n deurmat vond: de RAK die ik gewonnen heb  met mijn uitwerking van de schets van november bij Dutch Dares. Daar wordt een mens toch weer helemaal vrolijk van? Leuke rub-ons, kraftpapier, houten embellishments, envelopjes, tags, twine, lint, knoopjes, een mooie mask en mooie doilies. Daar kan ik vast wel weer wat leuks mee maken! Dank je wel dames bij Dutch Dares, ik ben er heel blij mee!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hello everyone!
Look what I found in my mailbox last weekend! It's the RAK that I won for my take at the November sketch of Dutch Dares.Isn't it great? Lovely rub-ons, kraftsheets, wooden embellishments, journaling envelops, tags, twine, ribbon, a beautiful mask, buttons and gorgeous doilies. I bet I can use this for some nice cards. Thank you ladies at Dutch Dares!!
Thanks for your visit, see you soon!


5 opmerkingen:

  1. Wow, Sylvia! Dit is een rak waar jij wel mee uit de voeten kan; wat een mooie spulletjes! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! groetjes. Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Sylvia. Maak er maar weer wat moois van.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je bent goed verwend Sylvia! Veel scrap plezier@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia