maandag 5 november 2012

Kreadoe 2012

Hallo allemaal!
Gisteren ben ik naar de Kreadoe in Utrecht geweest. In mei jl. kreeg ik een berichtje van de organisatie, dat ik 2 gratis toegangskaarten had gewonnen door het invullen van een online enquete.
Mijn bedoeling was om deze kaartjes weg te geven als blogcandy, want zoals het er toen naar uitzag, kon ik niet naar de Kreadoe omdat ik een vakantie had geboekt. Die vakantie gaat helaas niet door en zodoende kon ik toch gebruik maken van de kaartjes, altijd leuk, want dat scheelt toch weer! Joyce en ik pakten de trein en waren om vijf over tien al op de beurs. Van tevoren had ik uitgezocht waar ik langs wilde, dus met de plattegrond in de hand was het makkelijk onze weg te vinden. Op m'n scrapkamer heb ik een spaarpotje, waar ik telkens mijn 1 en 2 euromunten instop als ik ga scrappen, zo spaar ik het hele jaar door om nieuwe spulletjes aan te kunnen schaffen. Eigenlijk had ik niks nodig, maar je komt nooit met lege handen van zo'n beurs thuis. Hier zijn mijn aankopen: prachtig papier van Maja Design, wat (rode) bloemetjes, de Summer editie van de Distress Inkt (nu heb ik ze allemaal!), distress stains, kantjes, 2 Magnolia stansjes (samen voor 10 euro) en wat embellishments. Ik kan weer vooruit!!
Bedankt voor je bezoekje, tot gauw!

Hi everyone!
Yesterday I went to the Kreadoe, a fair for all kinds of crafts (cardmaking, scrapbooking, quilting, crochetting, decopatch, jewelry making) where the major stores in the Netherlands are selling their products. In May last I got an e-mail that I had won 2 entry tickets for this fair. I intended to give these away as a blog candy, because I just booked a vacation for this period, but that vacation was cancelled, so I still got to use the tickets myself, so sorry for you girls! Anyway, I took my savings (I always save my change and that adds up bigtime for buying new scrapstuff) and took an early train to Utrecht. We printed the map on beforehand, so I can easily find my way around. Here is what I bought: gorgeous designpapers from Maja Design, lace, red flowers, some embellishments, 2 Magnolia dies, Distress ink summer edition (now I own all colors) and some Distress stains.
Thanks for your visit, see you soon!

7 opmerkingen:

  1. Ja ik heb ook een spaarpot zo eentje waar je met de blikopener moet open maken en als ik naar een beurs ga dan gaat die pas open en zo als je zegt ik heb eigenlijk ook niks nodig maar je komt nooit met kege handen thuis hahaha maar je hebt ook leuke dingen gekocht zie ik. jammer van je vakantie dat het niet door is gegaan.

    Groetjes van Tina uit alphen aan de rijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt super leuke spullies gekocht Sylvia, heel erg veel plezier ermee !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je dan toch een lekkere dag op de Kreadoe hebt gehad! Leuke spulletjes+ die zien we her en der vast weer terug! groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gevaarlijk die beurzen.Maar wel gezellig om met mooie spullen thuis te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga je nou helemaal niet op vakantie?
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia