maandag 29 oktober 2012

sneak peek

Hallo allemaal!
Op het SA forum doe ik mee aan de Secret Scrap Lift van november. Je krijgt van de host een layout om te liften, jouw gelifte layout stuur je door naar de volgende op de lijst, die hem dan weer gaat liften en doorstuurt naar de volgende. Je hebt hiervoor 10 dagen de tijd, de groepjes bestaan uit 3 personen deze maand, zij krijgen het origineel niet te zien. Aan het eind van de rit is het leuk om te zien, hoe het origineel in de loop der tijd veranderd is. Ik kreeg een hele mooie layout om te liften, maar aangezien het een Secret Scrap Lift is, kan ik het origineel en mijn uitwerking niet laten zien. Jullie zullen dus genoegen moeten nemen met deze sneak peek en tot eind november moeten wachten op de gehele layout. Jammer, want ik ben er erg tevreden over, maar het is niet anders.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
At the SA forum I'm participating in the Secret Scrap Lift. The host sends you a layout to be lifted by you, you'll send your take back to the host and to the second scrapper in your group. This person lifts your layout and so on. Every next scrapper doesn't get to see the origional, that's why it's called Secret Scrap Lift. By the end of the month November, all lifts will be revealed together with the origional. I got a really beautiful layout to be lifted, but as we are supposed to keep it a secret, I can only show you a sneak peek. You'll have to wait untill the end of November, when I can show the layout as a whole.
Thanks for your visit, see you soon!



3 opmerkingen:

  1. Sneakje ziet er al goed uit, kan me voorstellen dat je geen hele maand wilt wachten om dit moois te laten zien.

    Groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er al veel belovend uit wat een mooie zachte kleurtjes, ben heel benieuwd naar het geheel!
    Wat een mooie nieuwe picto foto heb je, ik heb meteen maar eens even bij gelezen hier op je blog.
    Jouw halloweentag is ook schitterend, wat meer tijd voor genomen dan ik , heel mooi met dat papieren zakdoekje bestempeld! Ik had ook niet veel oranje in huis hoor ben ook niet zo'n halloween fan maar vind de warme herfstachtige kleuren van pompoenen enzo wel gezellig.
    De kaarsjes in de eierdoos ook al zo'n mooi idee maar als je die aan steekt kan dat dan met die stempels op papieren zakdoek?
    Waarschijnlijk steek je trouwens zoiets moois ook niet aan he haha!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er al erg mooi uit, ben benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia