woensdag 1 februari 2012

Kermis

Voor het blog van Dutch Dares mag ik deze maand gastdesigner zijn. De dare voor deze eerste woensdag van de maand heeft als thema "Kermis". Nu had ik daar een beetje moeite mee, want eigenlijk heb ik geen foto's van de kermis, maar gelukkig mag je het thema interpreteren zoals je wilt en heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. Ik heb een draaimolen gemaakt (dat was het eerste waar ik aan dacht bij het thema Kermis). Deze "carrousel of life" is gemaakt met dessinpapier van Maja Design, de paardjes heb ik gevonden op internet. De carrousel staat op een spanen camembertdoosje, waarin een rond mini-albumpje zit, met daarin wat foto's van de hoogtepunten uit mijn leven tot nu toe, huwelijk en de geboorte van mijn dochters.
Verder heb ik met veel kunst- en vliegwerk een foto weten te bemachtigen van mijn broer (destijds een jaar of 6) op de draaimolen in de Efteling en daarmee de layout "Life is a carrousel... (you never know what the next turn brings) gemaakt. Ook hier heb ik Maja Designpapier gebruikt.
Bedankt voor het kijken en jullie lieve berichtjes, tot gauw!



This month I am happy to be guestdesigner at Dutch Dares. Dare # 87 is all about country faires or festivals. I found it a bit difficult, but I managed to create this "Carrousel of life" The carrousel was made with Maja Designpapers, the image of the horse was found on the internet. The bottom of the carrousel is a small container (that used to hold French cheese) in which I made a mini-album with some photos of the highlights of my life so far. Also I made a 12x12 layout with just 1 photo of my
brother at the age of 6, riding the carrousel at the "Efteling", again with Maja Designpapers.
Thanks for watching and your sweet comments, see you soon!



15 opmerkingen:

  1. Ik had ze al "gespot" op het blog van Dutch Dares. Zo mooi! En heel orgineel. Je maakt trouwens ook heel mooie andere dingen. Je hebt er vanaf nu een trouwe volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat heb je heeeeeeeel mooi gedaan Sylvia! Zeker een waardige opvolger zoals je dat zelf zo mooi zei, je creaties zijn schitterend. Mooi in het blauw! Zal een heel werk geweest zijn zeg! Maar ja als je eenmaal gastdesigner bent wil je het ook graag goed doen he?
    Ik zal kijken of ik er ook wat moois mee kan maken!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest, je hebt 2 super leuke projecten gemaakt. Die draaimolen is helemaal te gek !!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig wat heb je nou weer gemaakt Syl! Sjee, kunstig hoor, een draaimolen! Echt heel leuk.
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het al gezien bij DD! Geweldig...die caroussel en dat albumpje erin...!
    Hoe verzin je het?!
    Het lootje is ook erg mooi!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig ik lees net jouw berichtje over het boek van H&R.... Ik aarzelde juist of ik datzelfde aan jou zou vragen in dit berichtje.... Ik heb ook nog niks gehoord en vind het ook lang duren ja!!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt zeg! Zo leuk verzonnen en prachtig uitgewerkt! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooi Sylviam leuk hoor zo'n draaimolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sylvia wat een supergaaf project zeg!! Heel creatief het thema ingevuld zo, en leuk dat onder de carroussel nog een mini-album verstopt zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe heb je dit nou weer voor elkaar gekregen? Er komt ook geen eind aan jouw creativiteit. Ik dacht dat je nog werkte, maar kan dat wel bij zo'n produktie!
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kunstwerkjes Sylvia. Heel mooi. Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gedaan Sylvia, helemaal als ik lees dat jij het ook een lastige uitdaging vond. Allebei je projecten zijn kunstwerkjes geworden! Ben benieuwd naar je schetsbijdrage, dat zal in verhouding wel een stuk makkelijker zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi gemaakt, maar wat een werk. Super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is dit weer een mooi project geworden Sylvia, echt prachtig!!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia