dinsdag 24 januari 2012

natural beauty

Wat ben ik toch blij als ik een paar dagen achter elkaar vrij heb. Behalve het huishouden heb ik dan namelijk ook extra tijd om te scrappen en dat komt nu goed uit, want alle deelneemsters aan de tweede ronde bij Practical Scrappers moeten een layout maken vóór a.s. vrijdag, voor het geval ze  door zijn naar de derde ronde. Als inspiratie zijn er 3 foto's geplaatst bij PS en de extra eis is het gebruik van minimaal 4 van de volgende materialen: knopen, lint, eyelets, chipboard, tags en/of banners.
Die laatste eis was niet zo moeilijk, ik had meer moeite met de inspiratiefoto's, voornamelijk vanwege de kleuren. In eerste instantie heb ik onderstaande layout gemaakt, maar ik ben er zelf niet tevreden over, dus deze is het niet geworden. De bloemen linksonder zijn uitgeknipt en verhoogd weer opgeplakt, maar dat is lastig te zien op de foto. Papier is van Pink Paislee.
M'n tweede poging gaf mij een beter gevoel en die heb ik ingezonden, maar mag ik hier op z'n vroegst a.s. zaterdag laten zien. Die houden jullie dus nog even tegoed.
Bedankt voor het kijken en jullie lieve berichtjes, tot gauw!

ps. Stem je nog even op mij hier, als je nog niet gestemd hebt tenminste? (ik wil graag door naar de derde ronde). Dank je wel!

I'm so happy that I have a few days off, because that gives me some extra time to meet some deadlines. At Practical Scrappers all contestants of round 2 need to complete a new submission for round # 3. A few pictures are given as inspiration plus there are some extra demands that you should use on your new layout, at least 4 of the following items: buttons, ribbon, banners, eyelets, chipboard and/or tags. I intended to submit the layout above, but I am not happy about the way it turned out, so I made another one. I cannot show you that one, because I don't know if I made it to round # 3, you have to wait until next Saturday to see it.
Thanks for watching and your sweet comments, see you soon!

ps. Would you please vote for me here, if you haven't done it yet! I highly appreciate your votes!

7 opmerkingen:

  1. Wat is tie MOOI Sylvia!!
    Prachtig zeg!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn die bloemen van het Prima papier he? Heb er 3x een vintage LO in een workshop mee gemaakt. Ben nog steeds blij met het resultaat! Kijk maar http://gerrinascreatievewereld.blogspot.com/2011/07/workshop-vintage-technieken-op-lay-outs.html
    Dan snap je wel waarom ik deze LO van jou ook mooi vindt... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,
    Ik zat net op de postcrossing site, en zag jou naam met iets van scrap erin voorbij komen. Ik dacht hé! eens even kijken.....gelukkig had je er ook een link naar je blog erop staan. Ben ook maar gelijk volger geworden!
    Schitterende layouts maak je!
    Groetjes Jacomijn
    www.scrapmetjacomijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze ook prachtig Sylvia ik ga zoeven kijken naar de andere...
    Hoe kom je toch altijd aan die mooie foto's?
    Maak/bewerk je die zelf?
    Succes met de wedstrijd!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P.S. Ik heb voor je gestemd hoor! Ik vond hem prachtig!
    Gr. Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!

    Ik geef een blogcandy weg, kom je een kijkje nemen?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia