vrijdag 20 januari 2012

layouts

Twee van de sneakjes, die ik jullie vorige week vrijdag liet zien kan ik jullie nu in z'n geheel laten zien. Het zijn 2 lootjes van 20x20 cm die ik op verzoek gemaakt heb voor een vriendin in Zweden. Inmiddels zijn ze daar aangekomen en gelukkig vindt Josephine ze heel mooi. De layout "Love" is gemaakt met o.a. Bo Bunny Time Piece papier. Als mat voor de foto heb ik een achtergrondje van verpakkingsmateriaal gebruikt van G45, een gestanst scharnier en wat radertjes van Tim Holtz, die bewerkt zijn met crackle paint en perfect pearls. Het woord "love" staat op een dominosteentje (heb ik niet zelfgemaakt, maar was een kadootje van Regina Crooswijk).
Op "Bound by love" zie je een foto van Josephine met haar moeder. Het kleedje is door haar moeder zelfgehaakt en dat vond ik wel heel toepasselijk om op de lo te verwerken. Papier is van Maja Design.
De titel in het frame is bewerkt met crackle accents van Ranger, bloemen zijn van Prima.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!
ps. duimen jullie voor me, dat ik de top 25 heb gehaald bij Practical Scrappers? Morgen zullen we het weten!!



A week ago I showed you two sneak peeks. These are the layouts that go with them. I couldn't show them earlier, because I made these 8x8's for a friend in Sweden. She is also a follower of my blog and I didn't want to spoil the surprise for her. In the meantime she has received them, so here are the layouts! At "love" I used Bo Bunny's Time Piece papers and some dies by Tim Holtz.
The doily at "Bound by love" was crochet by Josephine's mother, who is in the photo with her. I used crackle accents on the title in the frame.
Thanks for watching, see you soon!
ps. Will you cross your fingers for me, hoping that I made top 25 at Practical Scrappers. I'll let you know tomorrow!

3 opmerkingen:

  1. hay Syl
    wat een gave Lo`s met echt prachtige accenten!
    het gehaakte kleedje is echt een gaaf idee en heel speciaal omdat het door de moeder van je vriendin is gemaakt!

    lijkt me super lastig scrappen voor een ander maar het is jou geweldig goed af gegaan!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia kent me en ook mijn achtergronden. Ik was er zo blij mee. Ik had het me niet mooier kunnen voorstellen. Sylvia, nogmaals enorm bedankt.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lay outa Sylvia!
    Wat mooi dat je het gehaakte kleedje zo toepasselijk gebruikt
    Fijn weekend
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia