maandag 28 november 2011

druk

Oeff, weer een druk weekend achter de rug. De komende tijd zal er niet zo heel veel vrije tijd overblijven om te scrappen, want de feestdagen komen er weer aan en dan is het altijd heel druk in de supermarkt. Dat betekent dan ook dat ik veel moet werken, waardoor er weinig vrije tijd overblijft om te scrappen. Afgelopen weekend heb ik gewerkt (op zaterdag) en zaterdagavond zijn Joyce en ik naar de musical Zorro in de Goudse Schouwburg geweest. Even weer lekker ontspannen en genieten! We hadden zo ongeveer de laatste kaartjes en zaten helemaal bovenin op de achterste rij, maar ondanks dat was het spel goed te volgen. Er werd met overtuiging en vol vuur gespeeld, gelukkig hadden we ook hier nagenoeg de hele originele cast, met Tommie Christiaan als Zorro en Lone van Roosendaal in de rol van Inez, Michelle Splietelhof als Luisa en Zjon Smaal als Garcia.Uiteraard hebben we ook genoten van Suzanne de Heij in het ensemble!
Op zondag nog naar 3 verjaardagen en toen was het weekend al weer om. Voor scrappen dus even geen tijd, maar ik heb nog wat kerstkaartjes die jullie nog niet gezien hebben. In totaal heb ik er nu 37, ik wil er eigenlijk 50 maken, maar misschien laat ik het wel zo, dan krijgt de rest van de familie maar een gekocht kaartje.
Bedankt voor het kijken en jullie lieve berichtjes. Tot gauw (hoop ik)!


With the holidays coming up, I have very few spare time left to do some scrapping. Some of you might know that I work at the bakery department in a grocery store, which means that I have to work a lot (also during the weekends) for the next few weeks. Last weekend was very busy, I had to work on Saturday and Saturday night my daughter Joyce and I went to see the musical Zorro in Gouda. A real nice musical, performed with a lot of passion! On Sunday I had to attent 3 birthday parties, so there wasn't any time left to play with my papers and scissors :(
Here are some X-mas cards that I made earlier, but didn't show you yet. I want to do 50 cards, but stopped counting at 37, maybe I will make some more, depending on my spare time.
Thanks for watching and your sweet comments, see you soon (I hope)!

2 opmerkingen:

  1. hoi sylvia,

    weekends zijn altijd zo snel om he ;) hadden we maar meer tijd om te scrappen :D ik vind in elk geval deze kaartjes heel erg mooi!!!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaartjes zijn ook geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia