zaterdag 29 oktober 2011

Gallery gem, being featured

Nog snel even een extra berichtje voor vandaag: Ik kreeg zojuist een mailtje van Scrapbook Challenges, dat mijn layout van Debbie: You dare to dream (van een paar berichtjes hieronder, even scrollen dus) is uitgekozen als één van de Gallery Gems van deze week. Ik voel me zeer vereerd (en dat alweer voor de derde keer!!) . Kijk maar eens even hier!
Joepie: mijn weekend begint weer goed (begint altijd pas na mijn werk op zaterdag)!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Just an extra blogpost to let you know, that my layout You dare to dream (just scroll down) is being featured this week at the Gallery Gems of Scrapbook challenges! I feel honoured (for the third time). Just hop over to see the other Gems of this week here! What a start of the weekend!!
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Hey Sylvie, hartelijk gefeliciteerd.Het verbaast me niet, maar ik ben blij voor jou. Je maakt ook zo'n mooie dingen. En ik heb ook veel van je geleerd.Sommige dingen ben ik weer kwijt, maar je weet waarom. Je kunt altijd nog eens komen. Bijscholing noemen we dat.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf joh! gefeliciteerd!! wat een leuke site ook trouwens ..die ga ik onthouden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Syl wat goed, het was ook een prachtige lo!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia