donderdag 27 oktober 2011

er warmpjes bijzitten

Het laatste cj in de ronde "van alles wat" was van Elvy. Zij had foto's meegestuurd van haar verhuizing. Ik was de laatste in het rondje en voor haar scrapte ik de foto's van haar mooie kachel, die een plaatsje in de huiskamer kreeg. Aan de bovenkant heb ik een mask van Tim Holtz met glimmermist bespoten en elke foto heeft wel een accentje gekregen. Op de laatste foto, waarop de haard gezellig brandt, ligt (voor mij althans) het accent, vandaar dat die een dubbele mat heeft gekregen. Het witte kant is getwist voordat het werd opgeplakt. Erachter zit een tag met een recept voor glühwein, wat ze in de winter op de kachel kan zetten.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


Elvy's album was the last one for me to scrap for the cirkel journal "all kinds of everything". Elvy sent her photos of moving house, so I made this spread for her of her "old fashioned heater" that she bought for her livingroom. I misted a Tim Holtz mask with Glimmer Mist for the top border, at the bottom I twisted the white lace before glueing it down. The 4th photo seemed to be the most interesting to me, that's why I gave that one a double mat. On the tag you'll find a recipe for homemade glühwein, which she can put on the stove in winter.
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Alleen daarom heb ik al een gaskacheltje, om zo'n gezellig pruttelend keteltje met glühwein er op te kunnen zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige lo, of is dat niet de goede uitdrukking? Ik vind het weer een knap stukje werk. De warmte straalt er vanaf. Nou de Glühwein nog.
    Groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave spread Sylvia! De warmte straalt er van af :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia