zondag 14 augustus 2011

verjaardagskaartje

Bij the Paper Trail Makers Blog is deze maand de uitdaging: het maken van een verjaardagskaartje. Op zich makkelijk natuurlijk, alleen mag je geen verjaardagspapier en andere feestelijke items daarvoor gebruiken. Dus heb ik me daar maar eens aangewaagd met dit kaartje als resultaat. De ontvanger heeft het al binnen en daarom kan ik het hier wel showen. Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en nog vele jaren! Maak er wat moois van!
Papier is van K&Comp, bloem van ZVA, randpons van Fiskars. Afbeelding van Sagen design (geloof ik), het randje is geïnkt met tea dye distress inkt.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

At The Paper Trail Makers Blog the August challenge is to create a birthdaycard with a little twist: you are not allowed to use any birthday- or celebration papers or items. I made this sweet vintage card for Ria, who is celebrating her birthday today. She already received it, so I can show it here.
Supplies: designpapers from K&Comp, flower from ZVA, image from Sagen design, borderpunch from Fiskars, distress ink tea dye from Tim Holtz.
Thanks for watching, see you soon!



11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje weer.Ik begin vintage zo leuk te vinden, maar ben nog erg onzeker. Jouw vintage boekje wordt een boekje voor Jan. Dan wordt het zeker mooier dan het Kraft album wat ik had liggen.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende vintage kaart!! Ik vind hem PRACHTIG!!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg hartelijk bedankt Sylvia, voor dit super leuke kaartje voor mijn verjaardag, iedereen heeft alle kaartjes staan te bewonderen en ze vragen zich af hoe we het toch iedere keer weer voor elkaar krijgen en dan vragen hoe doe je dit/ hoe doe je dat ????
    @ alle kaartjes mocht ik van mezelf vanmorgen pas open maken !!!
    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi vintage kaartje!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card! Thanks for entering the TrailMakers challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even testen of ik hier wel kan plaatsen

    greotjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan Sylvia. De afbeelding vind ik prachtig!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig vintage kaartje! En een mooie afbeelding ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia