dinsdag 2 augustus 2011

mini trouw album

Het mini-trouwalbum van Martine en Thierry is klaar! Het waren erg mooie foto's om mee te werken en Martine heeft het vanavond opgehaald. Ze was er erg blij mee (gelukkig maar, je weet nooit hoe het ontvangen wordt, tenslotte) en Thierry ook. Het papier is van MME, verder heb ik veel embellishments kunnen gebruiken die Martine zelf nog had, zoals lintjes, bloemblaadjes en kraaltjes die in haar jurk en haar verwerkt waren op de bruiloft. Bijgaand een impressie:
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



















Today I finished the mini wedding album for my friend Martine. She was quite impressed and happy with it. I used MME designpapers, because she wanted her album in greens and blues, as this was the theme of the wedding. Also you can see I used frog images and charms, this has to do with her last name. Martine saved a lot of ribbon, beads and flower petals that I could integrate in the album. It was fun to do!
Thanks for watching, see you soon!

9 opmerkingen:

  1. Wauw Sylvia, dat is een super mooi boekje geworden, kan me voorstellen dat ze er blij mee waren.
    De foto's zijn ook super mooi en niet zo'n alledaagse reportage !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een zeer mooi boekje geworden.
    En inderdaad het zijn zeer mooie foto's

    Groetjes,
    ** Peggy **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden Syl, ik kan me voorstellen dat zij blij zijn met zo'n aandenken.
    De foto's zijn ook erg leuk, er zitten ook een paar erg grappige/ongedwongen tussen, diegene waarop de bruidegom en twee bruidsjonkers staan te plassen in de bosjes vind ik geniaal! :-)
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend album en prachtige foto's, toppertje hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! kan me voorstellen dat ze erg blij zijn met het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge wat een werk zeg. Het ziet er heel erg mooi uit!
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje! Wat zal het bruidspaar hier blij mee zijn. Ik kan me voorstellen dat het leuk was om te maken. Dat heb ik ook altijd met minialbums. Dat is gewoon verslavend!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super mooi album, leuke foto's niet van die standaard reportage foto's.
    je hebt er een super mooi geheel van gemaakt
    groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk album is het geworden, toen ik die foto's op hyves zag dacht ik. Hè, die ken ik.
    Maar dat zijn natuurlijk Martine en Thierry van het bowlen ;-)

    Erg leuk cadeau voor ze, en Martine en Thierry, van harte gefeliciteerd.
    PS die 3 kids zijn toch niet van hen ? of wel ?

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia