zaterdag 13 augustus 2011

blogcandy te winnen!! Inschrijven niet meer mogelijk!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot zaterdag 13 augustus 2011 middernacht. Voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen aub!

Mijn blog bestaat precies 1 jaar en dat is reden voor een feestje! Wow, meer dan 5000 bezoekers uit 55 landen en al 89 volgers in slechts één jaar, geweldig! Daarom geef ik een candy weg aan één van mijn trouwe volgers als dank-je-wel voor jullie trouwe bezoekjes en lieve berichtjes op mijn blog. Wat het is, blijft een verrassing! Wat zou het trouwens leuk zijn als ik de 100 volgers haal voor a.s. zondag!!
Wat moet je ervoor doen, heel simpel:
1. Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was, tenminste)
2. Plaats de onderstaande foto in de sidebar op je eigen blog en link terug naar het mijne
3. Laat een berichtje achter bij Mr. Linky, zodat ik je blog(bericht) makkelijk terug kan vinden
Da's alles! Veel geluk allemaal! De winnaar wordt zondag 14 augustus bekendgemaakt!

Today I'm celebrating the first birthday of my blog! It's unbelievable, more than 5000 visitors from 55 countries and already 89 followers in just 1 year, fantastic! To thank you all for all your sweet comments, I'm giving away a surprise candy to one of you! Want a chance of winning? Here's what you have to do:
1. become a follower of my blog (if you aren't one already)
2. place the photo of the candy in the sidebar of your own blog and link back to me
3. enter your blog's url at Mr. Linky below, so I can track you back
You have until Saturday August 13, 2011 00.00 (European time). The winner will be randomly picked on August 14, 2011
Good luck to you all!











22 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia, gefeliciteerd met je 1e blogjaar alweer en leuk dat je dat gaat vieren met een candy.
    wil hier wel een kansje voor wagen !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij heb ik nu 2x bij mr linky ingevuld sorry !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey sylvia !!! wat een leuke manier om je verjaardag te vieren. Ik ben gisteren ook 1 jaar geworden en doe binnenkort ook eencandy.
    Ik waag ondertussen mijn kans bij jou,
    bedankt voor de kans !
    proficiat !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh leuk Sylvia! Inmiddels 90 volgers in 1 jaar is niet gek! Ik vind het leuk om mee te doen!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej sylvia wat geweldig zeg dat je zoveel bezoekers hebt gehad in 1 jaar tijd en dat je volgers je blog zo waarderen , ik ben nu ook volger van je geworden en hoop zo al het werk steeds te kunnen bewonderen
    want wat ik zo zie kan ik behoorlijk wat inspiratie op doen van jou werk ;)
    en natuurlijk om naar het 2de produktieve blogjaar
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sylvia
    gefeliciteerd met je 1e jaar in blogland, ik heb je kadootje op mijn blog gezet.
    veel geluk en leuke lieve reactie's voor het komende jaar
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk heb ik je cadeautje ook op mijn blog gezet! Ik volg je al een tijdje met veel plezier!
    Al 1 jaar bloggen...moet ik nog maar zien te halen!
    Proficiat hoor!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het 1e blogjaar! Ik kom steeds graag bij je kijken om ideeën op te doen.
    En ben weg van verrassingen...dus waag ik 'n kansje...Veel geluk in je 2e blogjaar!
    (Oh ja, wat jij hebt gedaan; ballonvaren; ik moet er niet aan denken! Wel gave foto's trouwens!)
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je een candy weggeeft, gefeliciteerd met je eerste blogjaar, ik waag heel graag een gokje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig Syl, wat een enorm aantal bezoekers, leuk hoor! Zoveel moet ik er nog maar zien te krijgen binnen een jaar tijd :-), maar daar ga ik natuurlijk wel mijn best voor doen. Ben heel benieuwd naar je candy!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sylvia,

    Wat gaat dat snel he!! Toen ik dit dacht ik hoelang ben ik verslaafd aan blogland, ook al weer meer dan een half jaar pff wat gaat dat snel!
    Wat leuk dat je een candy weggeeft!! Ben gek op kadootjes dus.... ja Sylvia ik doe graag mee!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Sylvia met je eerste blogverjaardag, zelf ben ik nog maar een 2-tal maandjes bezig. Ik doe graag mee met je candy.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sylvia!
    gefeliciteerd met je blogjaardag :)
    ik heb je link toegevoegd op mijn blog hoor!
    ik weet niet hoe het komt maar ik kan me niet 'aanmelden' bij mr linky...(heel vreemd)

    dacht ik vermeld het even dat je het weet kan je het miss eens bekijken, anders probeer ik het morgen ofzo nog een keer hoor!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met het 1 jarig bestaan van jouw blog.
    Heel fijn dat je een candy weg geeft.
    Nog veel blog plezier en thx voor de kans om de candy te winnen.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sylvia,
    Alle opdrachten uitgevoerd (hihihi) en nu maar duimen, ben benieuwd wie deze verrassing gaat winnen.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je 1 jarig blog bestaan. En ik zag dat je ook al bijna op de 100 volgers zit..Ik zou zeggen, lekker doorgaan zo..
    gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hay sylvia!
    alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je leuke blog!
    en dan ook nog kadootjes weg geven...heeel gaaf en ik ben benieuwd !
    ga vooral zo door met mooie dingen maken!
    liefs
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sylvia,

    Gefeliciteerd met je 1-jarig blogbestaan. Ik moet veel meer met mijn Blog gaan doen, want die sidebar is me niet gelukt. Wel een bericht met je link.
    Blijf zo door gaan, het is leuk om elke keer je blog te bekijken.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sylvia,

    Gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen. Ben ook nog niet zolang bezig maar vind het helemaal geweldig. Wil graag een poging wagen om wat leuke freubelspullen te winnen.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sylvia,
    Ik ben volger nummer 99... Je gaat de 100 wel halen denk ik. Knap hoor dat je zoveel volgers hebt gekregen in een jaar. Gefeliciteerd en succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow! congrats!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia