woensdag 4 mei 2011

Beautiful Amsterdam

Dit keer een hele strakke layout, in de categorie clean & simple. Dat zijn jullie niet van mij gewend, maar af en toe is het ook wel leuk om te doen (hoef ik niet zo over na te denken en dan kom ik ook nog eens door mijn oude papiervoorraad heen). De porceleinen kralen komen van Xenos. Deze doet mee bij de uitdaging bij The (Paper) Trail Makers, een kleuren-uitdaging. Hierbij de uitdaging en daaronder mijn uitwerking:



This clean & simple layout was made for the color challenge at The (Paper) Trail Makers. It's not really my style, but every once in a while it is fun to do. Designpapers are from my stash. Embellishments are porcelain beads with typical Dutch images and/or shapes.
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn, maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoiets zijn we absoluut niet van je gewend, maar het is best een mooie LO geworden, en succes met de challenge !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind lay outs maken altijd zo knap, je moet zo'n groot vel maar vol zien te krijgen!
    Heel leuk die kralen erop!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke layout!!! succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it!!! thanks for playing along at Trail Makers for the month long crop during May!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia