zondag 24 april 2011

Blogcandy uitslag!

De winnaar wordt nu bekend gemaakt! Ik heb al jullie blogs bekeken en de winnaar wordt getrokken uit alle deelneemsters mbv een random generator. Mocht hieruit een nummer volgen van iemand, die niet aan alle voorwaarden heeft voldaan (heel jammer) dan trek ik zelf iemand anders.

En de winnaar is geworden:
.
.
.
.
.
nr. 27 ELISE !!

Elise van harte gefeliciteerd!! Wil je aub contact met mij opnemen via de contactbutton op deze pagina, dan kan ik de envelop voor je klaarmaken!!

Naast deze blogcandy van ruim 45 meter lint, heb ik besloten om nog 2 troostprijsjes weg te geven. Deze gaan naar.
nr. 13 Linn Post
nr. 38 Maia
Ook jullie beiden van harte gefeliciteerd! Willen jullie ook even contact opnemen en je adres doorgeven, dan komen de prijsjes zo snel mogelijk naar jullie toe!!
Iedereen die volger is geworden en heeft meegedaan met de verloting, wil ik graag bedanken voor hun deelname. En wie weet, de volgende keer meer geluk!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

The winner of my blogcandy has been picked. Congratulations go to nr. 27 Elise. Please contact me so that I can send you your prize. Next to that I have drawn 2 other random winners, who will receive a smaller prize. These two go to nr. 13 Linn Post and nr. 38 Maia. Congrats to you both, please e-mail me, so that I can send you your prizes!!
I want to thank you all for becoming a (new) follower, hope you had fun in participating in this drawing. Maybe more luck for you the next time!
Thanks for watching, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Oeps surprise! Zomaar een troostprijsje!
    Ik heb inmiddels een mailtje naar je verzonden.
    Super bedankt Sylvia!!
    Ik wens je hele fijne paasdagen toe!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs
    geniet er maar lekker van

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia