maandag 31 januari 2011

kinderwagen als kadootje

Een collega van mij is vorige week vader geworden van een lief dochtertje, genaamd Senna. Hij is een fervent aanhanger van voetbalclub Feyenoord en dus heb ik mini babysokjes gekocht met het Feyenoord-logo erop (arm kind). Om de sokjes leuk te verpakken, kwam ik via via deze kinderwagen tegen op het internet. Hij is gemaakt van Tilda papier. Voor de duwstang en de assen van de wielen heb ik wattenstaafstokjes gebruikt, die zijn hol, zodat je er aan weerskanten een hatpin in kunt steken. Er was geen patroon van de kinderwagen, dus ik heb zelf maar wat uitgeprobeerd. De bak van de kinderwagen is gemaakt van 2 halve cirkels en de kap bestaat uit 4 losse stroken. De kap en het dekje zijn met een brad aan de bak bevestigd. Onder het dekje ligt het kadootje.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

A collegue of mine has become a father for the first time of a lovely babygirl, named Senna. Donny (the father) is a true supporter of soccerclub Feyenoord, so I bought some cute little babysocks with Feyenoord logo on them as a present. This is hidden in the baby carriage that I made for him. I used Tilda designpaper to decorate it and used q-tips for the handle and to attach the wheels. The wheels and handle bar are attached with hatpins, because the q-tips are hollow, so you can stick the pins in and glue it. The hatch is attached with brads to the carriage. I found this idea on the internet.
Thanks for watching, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia