dinsdag 28 december 2010

verwend!

Had ik eigenlijk al verteld, wat ik met Kerst gekregen heb als kadootjes? Geloof het niet, hè? Ik ben echt lekker verwend, ze hebben precies gekocht wat ik wilde, en dat terwijl ze niet eens naar mijn verlanglijstje gevraagd hebben, toch knap! Van Joyce kreeg ik alle 6 verschillende patroontjes van de Sew Easy Stitcher (WeRMemoryKeepers), van Debbie een cd/dvd van Caro Emerald, met heerlijke "vintage" muziek en last but not least van Rob een e-reader!! Geweldig kado, dan hoef ik nooit meer kilo's boeken mee te zeulen in m'n koffer als ik op vakantie ga!
Tot gauw!

Did I tell you what I got for X-mas? Anyway, my family knew exactly what to buy for me and they didn't even ask for my wishlist. Joyce bought me all 6 changeable heads for the Sew Easy Stitcher, Debbie gave me a lovely cd/dvd from Caro Emerald with fantastic "vintage" music (with a big brass band) and my DH got me an e-reader, so I never have to pack a book anymore in my suitcase. All I have to do is download my fave books into this device, what a super gift!
See you soon!

1 opmerking:

  1. Wauw da's niet verkeerd en dat zonder verlanglijstje !!
    Had je het zeker wel regelmatig over deze spullies gehad !!( hihi)

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia