zondag 19 december 2010

Uitdaging #52

Sketchy colors nieuwe uitdaging van vandaag (en voorlopig de laatste van dit jaar) vraagt om kleurgebruik van rood/wit/goud of blauw/wit/zilver volgens een schets. Dit is mijn uitwerking ervan, ik heb de schets een slag gedraaid. De krans was van blank hout, die ik met gesso wit geverfd heb. Eroverheen heb ik sneeuw gespoten en wat glimmermist (slecht te zien op de foto). Het wit/gouden lint komt van de Marskramer, de rode kerstdecoratie had ik al in huis. De bloemetjes zijn van Prima. De kerstbal in het midden had ik al eerder gemaakt, er zit een vintage afbeelding in, met een echt glazen kerstballetje en een kantje.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


This is my contribution to the Sketchy colors challenge of today, using the colors red/white/gold. I turned the sketch and made this X-mas wrench, that I gave a white primer, then sprayed it with snow and Glimmer mist (Tattered Angels). The ribbon is white and gold and I put some red X-mas decoration on. The poinsetta's are from Prima Marketing. In the centre you see one of the X-mas acrylic bulbs I made earlier. Inside this one you'll find a vintage pic, some lace and a glass ornament.
Thanks for watching, see you soon!



2 opmerkingen:

  1. Wow! Beautiful work!
    Love it!
    Thank you for joining us at Sketchy Color this week - good luck!
    Merry Christmas :o))
    Hugs Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia