zaterdag 7 augustus 2010

GGRR

Ken je dat? Heb ik een lumineus idee om een vitrinekastje/shadowbox te bescrappen met baby-herinneringen en -voorwerpen, kan ik het belangrijkste onderdeel niet vinden. Deb had als baby een zwart kerstpakje met een mooi kanten kraagje en ik weet zeker dat ik dat ergens bewaard heb. Ik heb het hele huis op z'n kop gezet, maar kan het nergens vinden, ggggggggrrr! Ik had al hele ideeën in het hoofd, hoe dat kastje eruit moet komen te zien (vintage style), maar zonder dat pakje is het dus helemaal niets. Wat baal ik hiervan, zeg! Verder heb ik uit de babytijd helemaal geen kleertjes bewaard, dus moet ik nu iets anders bedenken, wat ik met dat kastje ga doen! Wordt vervolgd dus.
Oja, wat betreft dat vogelkooitje, dat worden niet m'n trouwfoto's, maar een dubbel album met de kinderfoto's van Joyce en Debbie. Ik heb ze net allemaal omgezet naar sepia. Nu nog even het juiste papier bestellen ervoor. Embellishments laat ik uit Engeland komen en zijn al besteld.
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia