vrijdag 30 juli 2010

SBM

De abonnees kregen (als het goed is) vandaag ook het augustus/septembernummer van Scrapbookmagazine op de deurmat. Wat een prachtig tijdschrift is dat toch! Deze keer heel veel items met verschillende thema's:
zomerse layouts in vrolijke kleuren, mooie mini-albums en (mijn persoonlijke favoriet) een prachtig gemaakt romantisch vintage-album van Jeanet Bosman met de titel "when I was a little girl", en wat ik nog leuker vind: er staat een beschijving bij hoe je het kunt maken, helemaal top dus!!
Wie mij een beetje kent, weet dat ik op het moment helemaal into vintage ben. Het prachtige papier van Tilda is daar zeker debet aan, maar ook Webster's Pages en enkele romantische lijnen van Prima Marketing vind ik om te smullen. Als jullie me missen, zit ik met m'n neus in dit tijdschrift, dus....
tot gauw!
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia