donderdag 29 juli 2010

Hartelijk welkom!!

Hoera, je hebt mijn blog gevonden! Super zeg!

Net als vele anderen voor mij, heb ik besloten om ook een blog te starten, gewoon om maar eens te kijken of ik het wat vind. Of ik tijd heb om het bij te houden, weet ik werkelijk niet, maar daar zullen we snel genoeg achter komen. Mijn bedoeling is om hier regelmatig berichtjes en foto's te plaatsen van dingen die mij bezig houden, dat kan echt van alles zijn. Allereerst natuurlijk mijn creatieve uitspattingen, (mijn scrapsels dus, in de vorm van veel lay outs, heel af en toe een kaartje, canvas of mini-album) maar ook berichten en foto's over mijn gezinsleden, huisdieren en niet te vergeten mijn reizen.
Kortom, veel (lees- en kijk-) plezier hier!

1 opmerking:

  1. He Syl, zie je nu pas.

    Ik kom zeker af en toe eens langs, is makkelijk dan real-life langs komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia