zondag 4 oktober 2015

12 tags of 2015 oktober

Hallo allemaal!
De oktobertag van Tim Holtz is er weer en deze keer moest ik wel heel erg improviseren. Uiteraard is het een Halloween tag waarbij hij gebruik maakt van een van zijn nieuwste stanzen. Nu heb ik al helemaal niks met Halloween, dus die stanzen wil ik ook niet (nog daargelaten dat ze net uit zijn, en waarschijnlijk nog niet eens te koop in Nederland). Ik heb dus zelf maar een achtergrond gemaakt met distress paint en een TH stencil. Het masker heb ik zo goed mogelijk nagetekend inclusief alle onderdelen en zo het gezicht in elkaar geplakt, lijkt eigenlijk best wel wat op het origineel, al zeg ik het zelf.
Afijn, je bent weer een beetje bezig met freubelen zeg maar.
Oja, zag ik ineens gisteren op het blog van Stuck?!Sketches dat ik 1 november hun guest designer mag zijn, hoe cool is dat? Ik ben weer helemaal blij, ben benieuwd wat de opdracht gaat worden.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi y'all!
Here is my take on the October tag of Tim Holtz's 12 tags of 2015. As I do not celebrate Halloween, there is also next to nothing in my stash about Halloween. I just drew the monster myself with Tim's zombie as an example, and, as I may say so myself, it is quite similar. So even if you don't own these dies, you still can play along.
Did I mention that I am invited to be GDT at the Stuck?!Sketches blog early November? How cool is that! I'm so exited and am looking forward to the details.
Thanks for dropping in, see you soon!





2 opmerkingen:

  1. Great job on creating your own Zombie Sylvia! Love the colors and total spookiness!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Improviseer jij maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw tags mooier vind dan die van Tim Holz. Misschien juist omdat jij al improviserende de standaard dingen verandert door eigen in breng ėn kleuren. En wat fijn dat je weer gastgezinnen mag zijn. Mooi opstekertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia