zaterdag 16 mei 2015

little treasure

Hallo allemaal!
En voor je het weet is het alweer weekend, wat vliegt de tijd toch! Alles hier gaat weer z'n gewone gangetje, mijn Route 66 fotoboek is inmiddels afgeleverd en ik heb een aantal foto's besteld, zodat ik er ook nog een album van kan scrappen, als ik tijd heb. Intussen is de volgende reis alweer geboekt, over een paar maanden gaan Joyce en ik naar Jordanië. Er zijn mensen die denken: "gaat ze nu alweer weg? Ze is net thuis." Ja, dat klopt, ik maak 2 reizen per jaar, één lange en één kortere, want ik wil nu eenmaal zoveel mogelijk van de wereld zien, zolang als ik me dat kan veroorloven.
Voor nu een lootje voor het familie-album, met het Vintage Baby papier van Maja Design. Op de foto uit 1963 mijn zwager. Bloemen en lint komen uit mijn voorraad. De doily werkt bewerkt met glimmermist, maar ik weet niet welke, want ik had hem nog liggen en de kleur paste er perfect bij. Het houten hartje is van de Action. Journaling moet nog worden ingevuld in het ovaal.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
Time goes by so fast, it's already weekend before you know it! Over here it's back to normal again, my photobook of Route 66 has been delivered and I ordered some sepia photos as well, that I can scrap if I want to. I also booked a new journey to Jordania to visit in October with our daughter Joyce. Some people question my many travels, but I want to see as much as possible while living on this planet, therefore I travel twice a year.
For now I'd like to show you this layout with a 1963 photo of my BIL. I used Maja Design Vintage Baby papers, flowers and lace are from my stash, the wooden heart is low budget. Journaling will follow later.
Thank you for your visit, see you soon!

1 opmerking:

  1. Wat een liefie is deze LO! En heerlijk dat jullie weer kunnen gaan aftellen! Fijne week, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia