dinsdag 19 augustus 2014

12 tags van 2014 augustus

Hallo allemaal!
De temperaturen zijn weer gezakt en dan is het op mijn hobbykamer ook weer goed uit te houden. De augustus tag van Tim Holtz is bij mij heel anders uitgepakt dat die van de master himself, maar dat mag de pret niet drukken, ik ben er in elk geval tevreden over. Het merendeel van de gebruikte materialen is van TH, zo hier en daar heb ik een vervanger gebruikt. Ik vond hem weer leuk om te maken!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Here is my take on the August tag of Tim Holtz' 12 tags of 2014. Not quite what I had in mind origionally, but I'm pleased with the outcome, although it doesn't resemble Tim's creation at all. Anyway, most of the items used are Tim's, (stamps, ink, stains, stencils, tape, filmstrip), sometimes I had to replace it by something from my stash. It was fun creating it.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. I can tell you had a lot of fun creating this stunning tag

    Mines up it would be great if you'd visit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zonnig en het plezier spat er van af! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia