woensdag 23 april 2014

Tim's 12 tags of 2014 april

Hallo allemaal!
De april tag van Tim Holtz (12 tags van 2014) is weer een hele mooie en deze keer niet zo moeilijk om na te maken. In plaats van de stans heb ik chipboard honingraat van The Dusty Attic gebruikt, maar het effect is hetzelfde. Ik vind hem wel aardig geslaagd, al had ik wat moeite om de bloemetjes netjes te krijgen. Kom maar op met de volgende hoor, ik vind het elke maand weer leuk om hem na te maken.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Tim's April tag (12 tags of 2014) is a real beauty this month and rather easy to copy. Instead of the die, I used Dusty Attic chipboard honeycomb, which works just as well. The flowers took me some time to get them right, and although they're not as pretty as Tim's, I am pleased with the outcome all together.
Thank you for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Hij is weer mooi hoor Sylvia, super !!!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Sylvia, en ik blijf het ook een prutklus vinden die bloemetjes met de pineconestans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag; die kleuren vind ik gaaf! Wel goed gelukt hoor; die bloemetjes zijn prachtig! Ik ga ff kijken wat T!m voorgedaan heeft...Fijne dag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia