dinsdag 13 maart 2012

tuincentrum

Wat een rare dag vandaag! Ik had een heleboel plannen, behalve de nodige huishoudelijke klusjes ook lekker scrappen en naar het tuincentrum voor iets leuks ter vervanging van mijn uitgebloeide hyacinten, maar eerlijk is er weinig van terecht gekomen. Ik stond al op met hoofdpijn, die nog steeds niet over is en ben eerst naar het tuincentrum gegaan. Daar aangekomen zag ik ineens alles dubbel als ik met twee ogen keek! Met elk oog apart zag ik gewoon, maar met alletwee tegelijk niet, echt heel raar. Gelukkig ging het na 5 minuten over en kon ik op zoek naar wat mooie witte planten. Ik had van alles in gedachten en dan valt het dus bitter tegen, als ze het niet hebben. Uiteindelijk heb ik maar een mooie grote witte kalanchoe meegenomen. Voorbij de kassa mocht elke klant nog een plantje uitzoeken uit de stelling met blauwe druifjes en narcisjes, dus staat er nu ook een schaal met dwergnarcisjes op de tafel, weer een beetje lente in huis.
@ Ria: ik heb er nu ook blauwe orchideeën gezien, maar dat is wel erg onnatuurlijk hoor! Huishouden en scrappen is doorgeschoven naar morgen, hopelijk is de hoofdpijn dan weer over!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


The strangest thing happened to me today. It is my day off and I planned some nice things to do (except for some chores), wanted to get some scrapping done and planned a trip to the garden centre, because I wanted some white plants to replace my hyacinths.The day already started with a headache when I got up, and it still won't get any better. Anwyway, when I got out of the car at the garden centre, I had double vision in both eyes, such a strange experience! Luckily it lasted only for 5 minutes and I spent some time looking for white plants. Unfortunately they did not sell the plants I wanted, so I only got this white kalanchoe, that would look perfect in my living room. Every customer got to choose an extra free plant, so I took this bowl of daffodils home with me. They add a nice touch of spring at the coffee table. Scrapping and chores will have to wait until tomorrow, hopefully my headache will be gone then!
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch vervelend, heb je jezelf iets voorgenomen en dan wordt het verknalt door hoofdpijn, maar dat dubbel zien moet je niet onderschatten, hou het goed in de gaten Sylvia!!
    en ja die blauwe orchideën, ik kan ze niet mooi vinden !!!
    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en ik heb er wat bij veranderd want het streepje is wel van Graphic en het andere van BB
    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauwe planten op mn vensterbank, zijn dat dan ook blauwe orchideen? Was de enige plant die dezelde kleur blauw had als de rest van mn accesoires, maar heb geen idee welke planten het zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deb, volgens mij heb jij blauwe kalanchoe staan, net zoals ik die witte heb gekocht. Orchideeën zijn die planten die wij in de vensterbank achter hebben staan. Kijk anders even naag tag 2 (blue) bij de 52 walks of scrap, daarop zit een foto met zowel blauwe orchidee als kalanchoe.

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia