maandag 19 maart 2012

kaartjes

Deze twee kaartjes hadden jullie nog tegoed. Ik had ze nog niet laten zien, omdat ik niet wist of ze al aangekomen waren, maar dat zijn ze, gelukkig!
Het eerste kaartje is voor mijn broer, die gisteren jarig was. Beide kaartjes hebben een schuine voorkant, is weer eens wat anders dan een vierkant kaartje. Hiervoor heb ik tweezijdig papier gebruikt van LYB en Maja Design. Het beterschapskaartje is voor Koos, de man van Jacqueline, die ik schandelijk verwaarloosd heb door geen kaartje te sturen toen hij in het ziekenhuis lag. Hopelijk maakt deze het weer een beetje goed.
Dessinpapier is van Maja Design, labels zijn gestanst met Nestabilities, stempeltjes komen van het Kruidvat, swirls van ZVA.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

I still had to show these two cards. The first one is a birthday card for my brother. The other one is for Jacqueline's husband, who was hospitalised a few weeks ago. I hope he is feeling better now!  The front of both cards was cut diagonally, which gives them an interesting shape. Designpapers are from Maja Designs and LYB, labels were cut with Nestabilities, swirls from ZVA.
Thanks for watching, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Sylvia! Daar zullen ze vast blij mee zijn!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes en nu je het zegt ook ik heb Koos verwaarloosd vanavond maar even proberen goed te maken !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia